Forum Album Sklep
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Smaczaki - przysmaki dla psa Pomagam.pl - Pomagamy w potrzebie Zwierzakowo - Internetowy Sklep Zoologiczny Labradory - na dobre stawy

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebuje pomocy-szukam poradnika
Autor Wiadomość
gosia5555 

Wysłany: 2007-04-21, 09:52   potrzebuje pomocy-szukam poradnika

witam
Bardzo proszę o pomoc doświadczonych hodowców, za tydzień stane sie posiadaczką 9 tyg. suni labradorki, kupuję ja od hodowcy, dlatego che się wlasciwie przygotować, jeśli może mi poradzic jakieś dobre publikację ksziążkowe dot,. zasad żywienia, tresury, wychowywania.Nadmieniam ze jestem nowicjuszem w tej kwestii dlatego troche jestem przerażona czy poradze sobie, ale moje marzenie sie spelnilo, jest piesek wiec jakos to bedzie.Licze na pomoc
Mam tez pytanie-poniewaz hodowca poinformowal mnie ze czekac mnie bedzie jeszcze jedno szczepienie(zaznaczyl ze ostatnie) nie bardzo sie w tym orientuje, co to za szczepienie, w kazdym razie zaznaczyl ze do tego czasu i po szczepieniu nie moge z pieskiem wychodzic, - prosze o informacje czy faktycznie tak jest, jak dlugo to ma trwac, i jakiej opieki wtedy wymaga szczeniak
pozdrawiam wszystkich

astaroth 
...twisted...

Mój labrador: Lestat
Pomogła: 50 razy
Wysłany: 2007-04-21, 10:06   

Doświadczonym hodowcą nie jestem ale może to Ci pomoże :)
Tu znajdziesz informacje o publikacjach na temat labków czy psów w ogóle (o wychowaniu, chorobach itd. itp.):
http://labradory.info/vie...ight=publikacje
http://labradory.info/vie...ight=publikacje
Tu kalendarz szczepień:
http://labradory.info/portal.php?name=szczepienia
A gdy otrzymasz pieska i jego książeczkę zdrowia to udaj się do weta, on będzie wiedział jakie szczepienia są jeszcze konieczne :)
Poza tym czytaj forum, czytaj, czytaj, czytaj :) To skarbnica wiedzy :)

diler 

Mój labrador: DILER
Pomogła: 39 razy