Forum Album Sklep
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Smaczaki - przysmaki dla psa Pomagam.pl - Pomagamy w potrzebie Zwierzakowo - Internetowy Sklep Zoologiczny Labradory - na dobre stawy

Poprzedni temat «» Następny temat
Oscar-pies do narkotyków
Autor Wiadomość
szondra 
Sandra



Mój labrador: Wega & Sonia ;)
Pomogła: 19 razy
Wiek: 25
Posty: 2901
Skąd: Lubnia
Wysłany: 2007-02-27, 17:24   

Ja też coś takiego słyszałam, ale nie wiem czy to jest do końca prawda ;)
 
 
 
BlackStar 



Mój labrador: Gordon
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Posty: 39
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2007-02-27, 17:31   

Niestety...gdzie niegdzie tak jest :cry:
 
 
mariel 
Magda :)



Mój labrador: Luna
Pomogła: 1 raz
Wiek: 25
Posty: 919
Skąd: szukaj na mapie ;)
Wysłany: 2007-02-27, 19:29   

BlackStar, bez obrazy, ale to chyba niemozliwe. Jakby to byla prawda to po co Twoj szwagier mialby ci to mowić, skoro jest policjantem? Przeciez takie rzeczy to sie chyba z tajemnicy zachowuje, mam racje? Wiec on chyba wiedzial w co sie pakuje jak cale furum dowie sie o faszerowaniu psa narkotykami. Bo to raczej legalne nie jest.

Cytat:
co mialby niby na celu klamiac


Nie wiem... moze żartowal :hmmm :hmmm :co?:
 
 
 
steniu 
.........


Mój labrador: ...........
Pomógł: 15 razy
Posty: 2043
Skąd: .........
Wysłany: 2007-02-27, 19:38   

BlackStar napisał/a:
Najpierw faszeruja psa narkotykami,by potem - bedac na "glodzie" - szukal skutecznie narkotykow
pokazałem to kumplom i ryja ze smiechu :pada: popłakali sie :pada: i dalej sie smieja :pada:


BlackStar napisał/a:
To gdzies tam u "gory" tak je szkola,
i tu teraz masz pytanie do szwagra twojego od policjanta:
:" czy pies do akcji na stadionach tez jest szkolony tam gdzies ?? ?? i na hasło przewodnika broni kogo???"
 
 
TerorystkaFrani 
Ala



Mój labrador: Red
Posty: 500
Skąd: swarzedz
Wysłany: 2007-02-27, 19:53   

U mnie w szkole ma "z zaskoczenia" przyjedzać taki pies. Dziś był pierwszy raz, ładny duży biszkoptowy labrador i bardzoooo grzeczny =)
 
 
rumcajs 


Mój labrador: Rozgladam sie:D
Posty: 14
Skąd: Labkowo
Wysłany: 2007-02-27, 20:34   

BlackStar, TO JEST NIEPRAWDA!!! Musiałbym to zobaczyć ale ja wiem że psy szkoli sie w całkiem inny sposób.
 
 
mar_tusia 



Mój labrador: NEGRO(lab)i MASTER(bc)
Pomogła: 29 razy
Wiek: 35
Posty: 3945
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-02-27, 21:12   

BlackStar napisał/a:
psy tak wyszkolone....Nie wiem skad - on tez nie wie.

nie wie skąd jest pies ani przez kogo szkolony ani gdzie ale wie jakimi metodami :hmmm
a ja Ci powiem, że jak słysze od 100000 ludzi jak się uczy psa żeby szukał obcych ludzi to też czasem opowiadam głupoty, bo to tak się nie da w jednym zdaniu wyjaśnić wszystkiego, a jak słyszę w ciągu jednego dnia po raz 3000 to pytanie to czasem mam ochotę powiedziec że jest karmiony ludzkimi sikami i kupą :pada:
 
 
 
annetka 
czeko czekoladka :-)



Mój labrador: Skiffi
Pomogła: 17 razy
Wiek: 34
Posty: 1782
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-02-27, 21:38   

mar_tusia, :)
Pomyśl co mają ludzie, których psy szukają osób nieżywych... bo wg tej teorii ich psy są karmione i uzależnione od ludzkich zwłok?

Ludzie szkolący psy do pracy są chyba zawsze powiązane w jakiś sposób ze zwązkiem kynologicznym i nie mogą sobie pozwolić na takie metody.
Może ten policjant nie dokońca rozumiał na jakich zasadach pracuje jego pies? Albo powiedział tak w żartach. W każdym razie gdyby tak było to faktycznie i Negro Martusi i mój SKiffi musieliby być karmieni jak marta pisała :)
 
 
 
Karina311 


Mój labrador: Gabor
Pomogła: 3 razy
Wiek: 48
Posty: 465
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-27, 22:05   

hmmmm no wiec tak. Jestem funkcjonariuszem Izby Celnej w Łodzi. I zareczam Wam , że psy pracujace dla nas nie sa faszerowane narkotykami:) Bylam w ubieglum roku w osrodku szkoleniowym dla psiurów:) , niedaleko Skierniewic. Cudny osrodek , fantastyczni szkoleniowcy:) Z tego co widzialam , szkolenie opiera sie na zabawie:). Wczesniej pracowalam na granicy w Izbie olsztynskiej i mialam w swoim Referacie Operacyjnym przewodnika psa do narkotyków ( Dymitr może buszujesz po tym forum bo wiem , że obecnie masz laba na stanie, czyli hehehehe pewnie na kanapie jeremiego jak znam zycie:):):) ) pomagalam mu czasem w szkoleniu ppsa chowając próbki z narkotykami - ty byl wilczur. I tez bylo to oparte o zabawe i znajomość zapachu. Jedno co mnie boli . Te psy nie moga okazać sie rodowodem w niektorych przypadkach:( a wiec kontakt ze Zwiazkiem Kynologicznym chyba jest niemrawy hehehe

[ Dodano: 2007-02-27, 22:09 ]
Dodam, ze pieski maja fantastycznych przewodnikow:) kochajacych i dbajacych i nie:)
a psiury ciezko pracuja. Sa tez bywalcami szkol , gdzie uczestnicza w lekcjach pogladowych. Sa tez psy szkolone do wyszukiwania papierosów:) i jak tu uzaleznic psa hehehe. Zapalic z nim szluga?
 
 
 
BlackStar 



Mój labrador: Gordon
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Posty: 39
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2007-02-28, 16:05   

No coz....widocznie niepotrzebnie sie wychylilam - skoro "wiecie lepiej" ;)
Ja wiem swoje i oby bylo wszedzie tak,jak Wy o tym piszecie :)
 
 
malta79 
'spieszmy sie kochać ..'


Mój labrador: Malta
Pomogła: 4 razy
Wiek: 38
Posty: 1745
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2007-02-28, 17:06   

BlackStar napisał/a:
Heh :pada:
Potarzam - to nie moj wymysl. I wierze w slowa tego policjanta,bo to szwagier i co mialby niby na celu klamiac :co?:


AAAA , jak szwagier , to zmienia postac rzeczy...To musi byc prawda!
 
 
 
maleńka 



Mój labrador: Spajki
Pomogła: 5 razy
Wiek: 28
Posty: 677
Skąd: Stargard
Wysłany: 2007-02-28, 20:20   

a takie pytanko czy wasze domowe labki reaguja na zapach alkoholu narkotyków. Moj jak widzi piwo to świruje tak samo z innymi alkoholami na papierosy skacze jak opetany. I osanio przechodzilismy koło goscia co palił zioło to moj zaczał skakac na tego typka. Chłopka nie wiedział co się dzieje ja w sumie tez :/
_________________
" A ty wiesz że w domu Cię czeka
Ciepło i wierność co szczeka na Ciebie szczeka"
 
 
 
szondra 
Sandra



Mój labrador: Wega & Sonia ;)
Pomogła: 19 razy
Wiek: 25
Posty: 2901
Skąd: Lubnia
Wysłany: 2007-02-28, 20:41   

maleńka napisał/a:
a takie pytanko czy wasze domowe labki reaguja na zapach alkoholu narkotyków. Moj jak widzi piwo to świruje tak samo z innymi alkoholami na papierosy skacze jak opetany. I osanio przechodzilismy koło goscia co palił zioło to moj zaczał skakac na tego typka. Chłopka nie wiedział co się dzieje ja w sumie tez

Wega dokładnie tak samo reaguje ;)
 
 
 
loona1621 
Marta



Mój labrador: X-Bazyl z Aresibo,Kora Szczęśliwy Słoń, Leon (amstaff)
Pomogła: 10 razy
Wiek: 39
Posty: 694
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2007-03-01, 08:49   

maleńka, moja Kora w takim razie się nie nadaje do wykrywania alkoholu, bo czasami podkrada swojemu panu piwko i nawet się nie krzywi jak się napije. Pies alkoholik? Na papierosy też nie reaguje bo ja palę, więc przyzwyczajona do smrodku niestety.
 
 
 
BlackStar 



Mój labrador: Gordon
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Posty: 39
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2007-03-01, 13:39   

loona1621 , u mnie jest podobnie. Co do papierosow to obydwoje z panem palimy,wiec na to juz nie reaguje. No...czasami zaiteresuje sie dymkiem i probuje go "zlapac" lapa :D Zabawnie to wyglada :) Co do alkoholu to od malego ciagnelo go do plastikowych butelek czy nawet puszek porzuconych w parku - kazda byla jego :pada:
Na szczescie do puszek juz tak nie ciagnie :) Wobec "podpitych" osob zachowuje dystans i daje znac,ze mu ow czlowiek nie lezy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Napisz do nas · Statystyki · Reklama

Kontakt z Labradory.info: poczta elektroniczna.
© 2004-2010 Labradory.info Wszelkie prawa zastrzeżone.


REKLAMA