Forum Album Sklep
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Smaczaki - przysmaki dla psa Pomagam.pl - Pomagamy w potrzebie Zwierzakowo - Internetowy Sklep Zoologiczny Labradory - na dobre stawy

Poprzedni temat «» Następny temat
LOST
Autor Wiadomość
Nodun 
:(



Mój labrador: Lajla
Wiek: 29
Posty: 328
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-12, 20:37   LOST

Uznałem ze skoro sa gotowe na wszytko, które ogladalem pare razy :p to moze i byc lost :P ktorego jestem zagorzalym fanem :) niedawno skonczyli puszczac 2 season lost na AXN ja juz dawno obejzalem go na komputerze bo sciagalem na biezaco :P z neta :) i Jakie sa wasze opinie na ten temat? Nawet jesli ogladacie season 1 na jedynce tez sie wypowiedzcie :P dla mnie to jest fajny serial i jego uroda tkwi w tym ze nie da sie przewidziec kolejnego ODcinka a ulubiony bohater to - Locke :) jest bardzo interesujacy i tajemniczy ;] filozof jeden ;] no no czekam na wasze opinie :) uff ale sie rozpsialem jak nigdy :P nie linczujcie mnie jezeli sie wam temat nie podoba :)
 
 
 
jusiss 



Mój labrador: Lagan
Wiek: 36
Posty: 3097
Skąd: K-ów
Wysłany: 2006-07-13, 08:09   

Nodun napisał/a:
Uznałem ze skoro sa gotowe na wszytko, które ogladalem pare razy to moze i byc lost :P ktorego jestem zagorzalym fanem niedawno skonczyli puszczac 2 season lost na AXN ja juz dawno obejzalem go na komputerze bo sciagalem na biezaco z neta

Podpisuje się pod wszystkim jak wyżej :D Z niecierpliwościa czekam na 3 sezon. Polecam fajny blox: http://chaotic.blox.pl/html
No z jednym może się nie zgodzę. Nie Locke, tylko Sayid. Moja jego ulubiona kwestia z filmu to: "My name is Sayid Jarrah and I'm torturer" rotfl (trochę mu się przytyło na tej wyspie rotfl , zauważyłam oglądając powtórki 1-szgo sezonu, za to Hurley ostro poleciał w drugą stronę)
 
 
 
Nodun 
:(



Mój labrador: Lajla
Wiek: 29
Posty: 328
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-13, 12:55   

http://lost.gwrota.com/ to jest najlepsze forum o lost ;) no i masz racje hurley schudl troche :) a Sayd tez fajna postac ;) tyle ze nie jest taki tajemniczy ;) i w glebi serca jest dobry ;) a tak wogule to na koncu nie wiem czemu Jack skinal glowa do kAte tak jakby mieli jakis plan!! :/ jakby chcieli zeby ich zlapali wogule Ci inni nie wiadomo skad oni sa :( no i jeszcze co sie stalo z Locke'm i Mr.Eco moi 2 bohaterowie najlepsi :) Eco tez spoko koles :)
 
 
 
AsiaM 



Mój labrador: Porscha
Wiek: 41
Posty: 684
Skąd: Frankfurt/M.
Wysłany: 2006-07-13, 13:28   

jusiss napisał/a:
...Z niecierpliwościa czekam na 3 sezon.

Ja też, i wpisuję się do Was na listę zakręconych Lostem.
jusiss napisał/a:
Nie Locke, tylko Sayid. Moja jego ulubiona kwestia z filmu to: "My name is Sayid Jarrah and I'm torturer" )

:bad: Ja też go bardzo lubię, taki MOCNY, a z drugiej strony taki delikatny.
jusiss napisał/a:
(trochę mu się przytyło na tej wyspie rotfl , zauważyłam oglądając powtórki 1-szgo sezonu, za to Hurley ostro poleciał w drugą stronę)

Miałam takie samo odczucie.
_________________
Pozdrawiamy :-)
Asia i Porscha

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć i filmów w HD:
borowskiestawy.pl/old_puppy/old_p_n_porscha.php
 
 
 
jusiss 



Mój labrador: Lagan
Wiek: 36
Posty: 3097
Skąd: K-ów
Wysłany: 2006-07-13, 13:50   

Nodun napisał/a:
co sie stalo z Locke'm i Mr.Eco

"JA wiem, ja wiem! Wybierz mnie!" rotfl (Shrek)
 
 
 
Nodun 
:(



Mój labrador: Lajla
Wiek: 29
Posty: 328
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-13, 14:19   

ja obstawiam ze nic im nie jest :] troche dziwne ze Cpun wylazl i nagle spowaznial!! :/ a jak to on ich powybijal? :P
 
 
 
Samba 



Mój labrador: SAMBA
Wiek: 45
Posty: 4198
Skąd: Otwock
Wysłany: 2006-07-13, 14:25   

bez spoilerów proszę!!!
Ja oglądam na jedynce i po raz pierwszy!!!
Mój ulubiony to Locke i ten taki na "S" (Sawyer), co wcale się tak nie nazywa, ale za takiego się podaje (taki czarny chyba charakter z blond włosami). No i niziołek oczywiście :)
Nie pamiętam (procz Lock'a i Kate) ich imion, bo mało odcinków było.
 
 
 
jusiss 



Mój labrador: Lagan
Wiek: 36
Posty: 3097
Skąd: K-ów
Wysłany: 2006-07-13, 14:36   

Samba napisał/a:
No i niziołek oczywiście

Nodun napisał/a:
Cpun

Po serialowemu Charlie
 
 
 
Samba 



Mój labrador: SAMBA
Wiek: 45
Posty: 4198
Skąd: Otwock
Wysłany: 2006-07-13, 15:15   

rotfl
dzięki :jupi:
 
 
 
diler 


Mój labrador: DILER
Wiek: 27
Posty: 3357
Skąd: oficjalnie Rz-ów
Wysłany: 2006-07-14, 20:21   

Przerzuciłam się na:
Powtórki Magdy M :marzyciel:
I Życie na Fali :* :* :*
 
 
 
Nodun 
:(



Mój labrador: Lajla
Wiek: 29
Posty: 328
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-07-14, 20:44   

Lost wymiata moze w sierpniu bedzie 3 seria ;d i znow pewnie przekrocze limit w neo <lol2> :D :D:D
 
 
 
diler 


Mój labrador: DILER
Wiek: 27
Posty: 3357
Skąd: oficjalnie Rz-ów
Wysłany: 2006-07-14, 20:49   

Nodun napisał/a:
moze w sierpniu bedzie 3 seria

...Życia na fali ;)
 
 
 
Juste12 
Czekam i czekam



Mój labrador: Agnes
Wiek: 35
Posty: 259
Skąd: Rabka/Kraków
Wysłany: 2006-07-14, 21:02   

diler napisał/a:
I Życie na Fali

a na jakim programie to jest??
 
 
 
diler 


Mój labrador: DILER
Wiek: 27
Posty: 3357
Skąd: oficjalnie Rz-ów
Wysłany: 2006-07-14, 21:12   

Juste12 napisał/a:
diler napisał/a:
I Życie na Fali

a na jakim programie to jest??

TVN Od pn do pt o 14:40. ;)
 
 
 
Samba 



Mój labrador: SAMBA
Wiek: 45
Posty: 4198
Skąd: Otwock
Wysłany: 2006-09-07, 13:18   

Podnoszę temacik, albowiem.... (bbbruuummmm bruuuummmm bruuuuummmmm) dzisiaj zaczynają nadawać LOST 2. Dwa pierwsze odcinki w jedynce jakoś po Wiadomościach.
:jupi:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Napisz do nas · Statystyki · Reklama

Kontakt z Labradory.info: poczta elektroniczna.
© 2004-2010 Labradory.info Wszelkie prawa zastrzeżone.


REKLAMA