Forum Album Sklep
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Smaczaki - przysmaki dla psa Pomagam.pl - Pomagamy w potrzebie Zwierzakowo - Internetowy Sklep Zoologiczny Labradory - na dobre stawy

Poprzedni temat «» Następny temat
FITMIN
Autor Wiadomość
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
  Wysłany: 2006-06-26, 10:24   FITMIN

Czy karmil ktos karma Fitmin swojego psiaka???
Zastanawiam sie nad jej kupnem, cena przystepna, sklad karmy zadawalający :)
 
 
 
weraska 
Mój piesio- najlepszy kumpel:)



Mój labrador: Kapsel
Pomogła: 7 razy
Wiek: 40
Posty: 373
Skąd: Krakow
Wysłany: 2006-06-26, 19:05   

Szczerze mówiąc to pierwsze słyszę o tej karmie :pada: A jaki ten skład jest taki zadowalający?? :)
 
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-06-26, 22:28   

Fitmin jest to czeska karma, skład mozna zobaczyc na www.fitmin.cz
Jeżeli chodzi o karme Fitmin maxi junior zadawalajace jest to ze posiada ona w swoim skladzie takie skladniki jak siarczan chondroityny i glukozaminę, ponadto Omega 3 i Omega 6 w stosunkowo niskiej cenie:) 15 kg 115 zł :)

[ Dodano: 2006-07-06, 12:21 ]
Mimo ze nikt nie slyszal nic o tej karmie zdecydowalam sie na je zakup :)
Chester szamie karme jak szlony, fajowy zapach, qupki nieduze ;)
 
 
 
Michaela 
& Basco



Mój labrador: Basco
Pomogła: 2 razy
Wiek: 30
Posty: 933
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2006-08-20, 19:29   

Hmm.. ja ta karme dzis poznalam, bo dzis na wystawie dali mi taka ksiazeczke FIRMIN magazyn i w ogole wszysko o karmie... no ale ja jej nie znam jako tako, bo nigdy tym nie karmialam psa, no ale nigdy wczesniej o niej nie slyszalam...
 
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-08-21, 14:55   

Ja tez wczesniej o tej karmie nic nie wiedzialam.. niedawno pojawila sie na rynku. Firma Fitmin wczesniej specjalizowala sie w karmach dla zwierzat hodowlanych. Zdecydowalam sie na jej zakup za namowa mojego znajomego, który prowadzi sklepki z jedzonkiem :) Magazyn Fitmin takze od niego dostalam... przeczytalam i sie zdecydowalam. Chesterek wcina karme z zadowoleniem, zadnych sprzeciwów przy miesce nie ma
 
 
 
Michaela 
& Basco



Mój labrador: Basco
Pomogła: 2 razy
Wiek: 30
Posty: 933
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2006-08-21, 15:13   

Aha, a jak z kupkami, czesto robi i duze? Czy jak to tam u was wyglada? Baki smierdzace puszcza, jak tam zapach z paszczy?

[ Dodano: 2006-08-21, 15:14 ]
Jakies wielkosci kupole, duze czy male? i jak czesto robi?
 
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-08-21, 16:49   

Juz mówie, kupki robi 4 razy dziennie i nie za wielgasnie ;) z pychala nie smierdzi ;) Ladnie masy nabiera
 
 
 
Michaela 
& Basco



Mój labrador: Basco
Pomogła: 2 razy
Wiek: 30
Posty: 933
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2006-08-21, 17:22   

Aha... dziekuje za info.
 
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-08-21, 20:12   

Prosze bardzo :)

[ Dodano: 2006-08-22, 11:22 ]
Jeszcze dodam ze po fitminie nie puszcza tak baków, tak jak wczesniej jak jadł Eukanube
 
 
 
zielona 
Ja, R., Nuka i Luśka



Mój labrador: Nuka
Pomogła: 3 razy
Wiek: 39
Posty: 700
Skąd: z 3 piętra
Wysłany: 2006-08-30, 08:27   

Aniu G. przerzuciłam się do właściwego tematu. Czy mogłabyś wrzucić tutaj skład tej karmy, bo naprawdę troszkę już popatrzyłam na linki i wygląda to ciekawie. Zamówię chyba próbkę, żeby sprawdzić czy małej to w ogóle będzie smakować.
A tak w ogóle, to twój Chesterek wcina maxi junior, czy medium junior?? Bo ja nie wiem jaki miałabym zamawiać dla Nuki, chyba maxi, nie? (waga dorosłego powyżej 35 kg)

A właśnie, a jeśli można wiedzieć, gdzie kupujesz tę karmę... w necie?
I jak dawkujesz, bo na stronie napisali, żeby traktować dawkowanie orientacyjnie, ale ile to orientacyjne dawkowanie wynosi? Jak mozesz napisz :)
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-08-30, 09:32   

Chesterkowi kupuje Maxi juniora, ponieważ zaiwera siarczan chondroityny i glukozaminkę ;) ;) a w Medium tego nie ma. Jeżeli chodzi o dawkowanie w Fitminie to podawałam mu ok. 350 - 400 g. na dzień. Dawka dopasowana jest docelowo do wagi psa dorosłego.
Skład na podstawie magazynu Fitmin :
Mięso (39%) - mączka drobiowa, mięso z kurczaka, mączka rybna, bulion z mięsa i wątroby;
Składniki energrtyczne - tłuszcz drobiowy, ryż, kukurydza, pszenica pełnoziarnista;
Lekki błonnik - wysłodki buraczane, suszona marchew;
Witaminy - drożdże piwowarskie, kiełki pszenne, siemię lniane;
Składniki specjalne - siarczan chondroityny (250 mg/1kg), glukozamina (300mg /1kg), świeże jaja, tłuszcz z łososia, Optimin (pierwiastek śladowy amerykańskiego producenta chelatowych mikroelementów, które są dwa razy lepiej przyswajalne niż inne tradycyjne formy)
Białka - 26%
Tłuszcz - 13%
Wartość energetyczna - 13,93 MJ/1 kg

Karmę kupuje u mojego zoologa na zamówienie przywozi mi ją z hurtwoni za 15 kg płace 120 zł
Pozdrawiam ;)
  
 
 
 
zielona 
Ja, R., Nuka i Luśka



Mój labrador: Nuka
Pomogła: 3 razy
Wiek: 39
Posty: 700
Skąd: z 3 piętra
Wysłany: 2006-08-30, 09:38   

dzięki bardzo za szybkie odpisanie... napisałam już prośbę o próbkę zobaczymy czy podeślą. Jak posmakuje małej, to szukam sklepów on-line :D a co do chydroitynę i glukozaminę, to rzeczywiście jest jej sporo :jupi: w wersji maxi.
 
 
anitka 



Mój labrador: Saba i ON Igma
Pomogła: 4 razy
Wiek: 35
Posty: 598
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-10-09, 22:01   

hej!
chcialam zalozyc nowy watek,ale uzylam magicznej opcji szukaj i znalazlam;)
dzis natrafilam na sklep zoolog., w ktorym pan goraco polecal mi karme fitmin, najbardziej zaskoczylo mnie ze zdjal z polki opakowanie 0,5kg i dal mi na spobowanie,zebym zobaczyla czy moja mala je!! Sabie oczywiscie bardzo smakuje(jak wszytsko zreszta) i dlatego zastanawiam sie czy sie na to nie przerzucic,tym bardziej ze jestem na etapie zmiany karmy (mala ma uczulenie na purine :| - robia jej sie straszne krosty po niej) teraz zaczelismy testowac gilpe-bylo ok,ale widzac sklad to ten fitmin jest lepszy
i tu moje pytanie do was,bo widze ze watek ma troche czasu- jak wasze psy po tym sie czuja,jak wygladaja?
bo cena jest kuszaca i to bardzo,a i to 39% miesa tez zachecajace...
 
 
Karina311 


Mój labrador: Gabor
Pomogła: 3 razy
Wiek: 50
Posty: 465
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-09, 22:25   

No własnie mnie ona tez interesuje. Tania jest bo nie ponosi importer wiekszych oplat jak clo, podatki itd jak w przypadku karm amerykanskich i kanadyjskich. Sklad ma zaxchecajacy, cene tez. Ale moj Gabor dla dorosłych jakos bez entuzjazmu zjada, nawet zostawia troszke. Za to extra szamie Brita:)
 
 
 
Ania G. 
& Czesio



Mój labrador: Chester
Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Posty: 204
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2006-10-10, 21:20   

Dziewczyny już Wam mówie ;) ;) Chesterek szamie karme juz od ponad 4 miesięcy. Psiak zadowolony, jak nie wiem co... czeka z niecierpliwoscia na kolejne porcje szamanka (normalne u labiszonów).
Vetka powiedziała mi ze jest to fajowa karma ....nie tuczy psa (qupki 3-4 razy dziennie), sciersc ma błyszczaca i ładnie nabrał masy =) =) =)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Napisz do nas · Statystyki · Reklama

Kontakt z Labradory.info: poczta elektroniczna.
© 2004-2010 Labradory.info Wszelkie prawa zastrzeżone.


REKLAMA