Forum Album Sklep
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ProfilProfil
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Smaczaki - przysmaki dla psa Pomagam.pl - Pomagamy w potrzebie Zwierzakowo - Internetowy Sklep Zoologiczny Labradory - na dobre stawy

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zacząć?
Autor Wiadomość
Fauka 
I <3 my labrador retriever

Mój labrador: Lary
Pomogła: 6 razy
Wysłany: 2009-02-18, 12:58   Jak zacząć?

Witam!

Chciałabym z moim młodziakiem w niedalekiej przyszłości rozpocząć szkolenie w kierunku polowania a dokładniej aportowania czyli tego, do czego labki zostały stworzone.
Chciałabym zaczerpnąć trochę informacji na ten temat bo jestem w tych sprawach zielona więc mam kilka pytań do wtajemniczonych:

1. Kiedy należy zacząć z psem szkolenie w tym kierunku?
2. Co musi spełniać pies, by móc zacząć?
3. Gdzie w Łodzi można znaleźć dobrą szkołę, w której oferują tego typu szkolenia?
4. Jak często i na jakiej zasadzie odbywają się konkursy psów pracujących?
5. Czy polecacie mi jakies lektury/strony www o tej tematyce?

Będe wdzięczna za wszystkie uwagi, porady i odpowiedzi. Chcę od czegoś zacząć.

agazoom 

Pomogła: 24 razy
Ostrzeżeń:
 4/3/6
Wysłany: 2009-02-18, 13:07   

Proszę :)
http://www.labteam.pl/?uzytkowosc=1

Archiesa 
INFOmaniak
Uśmiech Dobrego :)

Pomogła: 17 razy
Wysłany: 2009-02-18, 13:08   

Fauka napisał/a:
5. Czy polecacie mi jakies lektury/strony www o tej tematyce?

Na pewno warto przeczytać książkę Cezarego Marchwickiego "Szkolenie retrievera Nie tylko dla myśliwych"
http://www.labradory.info/portal.php?name=ksiazki

DARIA 
Unga ma juz 9 lat :)

Mój labrador: Unga
Pomogła: 7 razy
Wysłany: 2009-02-18, 13:19   

agazoom, dzięki za linka

Marta M. 

Mój labrador: Kama
Pomogła: 4 razy
Wysłany: 2009-02-18, 21:52   

Fauka, polecam łódzką JB-szkołę :tak:
www.jb-szkola.pl

Fauka 

Wysłany: 2009-02-18, 22:32   

Marta M. napisał/a:
Fauka, polecam łódzką JB-szkołę